onsdag 8 juni 2011

Int kan de ju alltid gå bra..

Idag var jag så glad att få visa Jari hur mycke vi gått fram på våren!
Men Lerijs var inte riktigt med på den idén..

Hoppas
de var värmen & att han var kissträngd som gjorde att han var så olydig..

han lyssnade faktiskt ine alls, varken framåt eller bakåt.. Suck..

Men jag är supernöjd med Jaris övningar! Precis vad vi behöver öva på! Vi red böjda linjer var man fick ta ganska valfritt med steg, och vi fick nog kämpa med dem.. Men känner att jag inte fick ut så mycke av d eftersom inget annat funkade heller.. Dock vet jag ju vad jag ska öva på nu sen då Lerijs e sej själv igen..


Imårn blir d Jartsaträningar igen! Hoppas d går bättre då! Ska iaf förbereda honom mycket bättre!

Så ska jag sova på saken oxå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar